Disco2000 - Design

Möbler, inredning, design, arkitektur, auktioner, mode, konst, retro, vintage, Space Age, Sci-fi, fine art & annat roligt för en mer vackrare & spännande vardag. *Håller koll på de moderna, fräcka & udda möblerna, nya kollektionerna, prisvärda fynd, intressanta konstnärer, designers, arkitekter & fotografer etc.

2009-02-02

Bed of your dreams (Hästens)

Rakt på sak! Har aldrig i mitt liv varit intresserad av "Hästens" sängar. För ca 1månad sedan såg jag en av deras nya annonser i en inredningstidning, idag såg jag två till! Nu vill jag ha en Hästens direkt, detta enbart för deras senaste reklamkampanj.
Bilderna är fantastiska & påminner om Hans Arnold vs. Henrikzon, alltså riktigt drömskande & underbara bilder. Kanske dax för mig att skrota min "space-säng"...Vill ha omedelbart! & ja, reklam biter tydligen på mig, nu önskar jag bara att man fick spons på en Hästens för detta reklaminlägg;)
Synd att vissa inte uppskattar nakenhet, för man sover ju aldrig naken...;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om det är fotografen du menar så heter han Henrikczon.

1:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

oslagbart snygga annonser!

4:01 PM  

Post a Comment

<< Home