Disco2000 - Design

Möbler, inredning, design, arkitektur, auktioner, mode, konst, retro, vintage, Space Age, Sci-fi, fine art & annat roligt för en mer vackrare & spännande vardag. *Håller koll på de moderna, fräcka & udda möblerna, nya kollektionerna, prisvärda fynd, intressanta konstnärer, designers, arkitekter & fotografer etc.

2020-12-23

Missade "the taklampa" jag ville ha! Ågren för livet !

Gjorde ett misstag som kommer kännas väldigt, väldigt länge.
Glömde ställa klockan på när auktionen jag skulle vinna gick ut.
En helt amazing lampa som jag aldrig sett tidigare skulle gå på onlineauktion, den skulle bli min till varje pris.

Auktionen gick ut kl.20:34, 
Vid 21tiden när jag gjorde något helt annat kom jag på det, AUKTIONEN !
Sprang till datorn, den var klubbad för 7400:- till någon annan.

Kommer nog aldrig hämta mig helt från detta då det var lampan jag ville ha ovanför min matgrupp.
Om det är någon av mina läsare som köpt den och inte tyckte den passade hemma hos sig.
-Hör av dig, jag betalar !
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home