Disco2000 - Design

Möbler, inredning, design, arkitektur, auktioner, mode, konst, retro, vintage, Space Age, Sci-fi, fine art & annat roligt för en mer vackrare & spännande vardag. *Håller koll på de moderna, fräcka & udda möblerna, nya kollektionerna, prisvärda fynd, intressanta konstnärer, designers, arkitekter & fotografer etc.

2009-03-24

Futuro - Spaning

Det kom en underbar kommentar till ett tidigare inlägg om att jag letar efter ett Futuro.
Den började med :
Hej!Det finns/fanns (osäker vilket) ett Futuro-hus ............. om .............................
Jag skall nu börja kolla allt om detta objektet! Hoppas det finns kvar & inte är i för dåligt skick.
SuperTack till dig som kom med tipset,!!! Hör gärna av dig på min email. (finns i vänsterspalten)
Återkommer när jag vet mer om detta Futuro... Har idag pratat med ägaren.
Om någon annan sett ett övergivet futuro någonstans, Hör av Er då jag har en tomt över där ett sådant hade passat;)

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home